India

Meer informatie over India

Dag 37 Trichy

05-10-2009

Lekker geslapen op het zachte bed van het hotel. Margot bleek helaas flink aan de diaree te zijn. Waarschijnlijk van het eten van gisteravond?

We hadden al gezien dat het ontbijt bij het hotel niet super was, dus we liepen naar hotel Femina. In de LP stond dat ze daar een zwembad hadden, dus we verwachtte een luxe hotel met een goed ontbijt menu. Daar aangekomen blijken ze echt niks als westers ontbijt te hebben. Dus helaas toast met suiker gegeten. Echt geen goed ontbijt. Beetje jammer. Het zwembad bleek ook leeg en buiten gebruik te zijn.

Na het ontbijt zijn we naar de Rock Fort Temple gegaan. Dit is een hoge rots, midden in de stad. Bovenop de rots is een tempel gebouwd. Een trap van 400+ treden brengt je naar de tempel. We hadden een zware klim verwacht, maar uiteindelijk viel het best mee. De tempel stelde niks voor, maar vooral het uitzicht was mooi.

Na het tempelbezoek wilde we richting de lourdes kerk lopen, maar door de straten werden we gedwongen om een rondje te lopen om de rots. Er waren gewoon geen zijstraten! Hopeloos. We kwamen weer uit bij de ingang van de tempel, daar de zijstraat genomen en toen zaten we wel in de goede straat richting de kerk.

Vlakbij de kerk een restaurantje gezocht en even een cola gedronken. Margot kon weer naar het toilet. Daarna riksja naar het hotel genomen (70rs). Zodat we daar even kunnen rusten en Margot rustig naar de wc kan.

’s Avonds achter het hotel gegeten, het zag er leuk en luxe uit, met fonteinen en alles. Maar de kaart was bijna hetzelfde als onder in het hotel. Ze hadden dit keer wel een banana split!

<< Vorige: Dag 36 Kodaikanal naar Trichy | >> Volgende: Dag 38 Trichy naar Tanjavore