Maleisië

Meer informatie over Maleisië

Dag 24 Tioman / Panuba Inn

29-05-2011

Na het ontbijt zijn we met onze strandspullen richting Panuba Inn ge lopen. Eerst kwamen we nog langs het Bamboo Hill Resort, daar ging Margot boeken ruilen. Dit resort ligt echt op een mooie rustige plek met hutjes op de heuvels in het bos.

Daar zijn we het paadje richting Monkey Bay / Panuba Inn in gelopen. Dit was een jungle tocht van zo’n 10 minuten. Niet een mooi pad zoals naar Tekek, maar echt klimmen en klauteren door de jungle.

Panuba Inn lag ook mooi, maar wel een beetje afgezonderd. Meer dan het resort is er niet. Daar op het strand gelegen en gezwommen. Boek uitgelezen (The Great Railway Bazaar) en geluncht met een lekkere hotdog.

’s Middags gingen we weer zwemmen, maar toen ontdekte Margot zee egels. Opens zagen we er heel veel, dus gingen we er maar snel uit.

Eind van de middag de jungle tocht terug naar huis. In ons huisje de douchekop er af gehaald zodat we onder een flinke plens koud water konden afkoelen.

Om 6 uur geinternet om een hotel in Singapore te zoeken. Hotelketen Hotel 81 gevonden die veel goedkope hotels hebben, dat gaan we proberen.

Heerlijk gegeten (fried rice special en banana boat (ijs met banaan)). Geen idee hoe de tent heet. Wel lekker!