Maleisië

Meer informatie over Maleisië

Dag 22, Tioman Strand

27-05-2011

Ontbeten met toast en scambled egg. Daarna door naar het strand. Dit was nog volledig uitgestorven op één toerist na. We vonden een mooi plekje in de schaduw onder een palmboom en gingen direct zwemmen in het frisse heldere water. Erg mooi hier!

Op een stoeltje onder de palmboom gezeten en gelezen. Na een uur kwamen er hele donkere wolken, onweer en harde wind. Wat een omslag! Maar het bleef bij een paar druppels. Ondertussen bij Nazri’s Place gaan lunchen.

Na de lunch zijn we naar Tekek gaan lopen. Klein bospaadje en daarna kom je bij een boulevard uit die naar Tekek loopt. Wat een uitgestorven boel. Vervallen huisjes, geen hotels, geen restaurants, niks. We liepen vlak langs de landingsbaan (al drie vliegtuigen gezien vandaag) naar de jetty van Tekek. Ondertussen was de zon weer flink doorgekomen. Het strand nodigde hier niet echt uit en we liepen terug naar Air Batang. Daar konden we eindelijk afkoelen!

Verder nog lekker zitten lezen en straks gaan we avondeten.

Gegeten bij ABC aan het noordelijke stukje strand. Heel gezellig daar en ik had Baracuda van de BBQ met patat en een flinke coleslaw. Echt heel lekker en veel! 20 RM.

Nog lang gezellig zitten kletsen met Margot.

<< Vorige: Dag 21, Melaka naar Pulau Tioman | >> Volgende: Dag 23, Tioman Snorkelen